Anthura is specialist in anthurium en orchidee. We sieren de wereld met kleurrijke bloemen en planten, dat doen we door...
Dit ga je doen
Als medewerker sales support ben je continue in contact met (potentiële) klanten wereldwijd. Samen met ervaren accountmanagers informeer en adviseer je de klanten over onze kleurrijke producten. Met je collega’s van de afdeling planning, productie en verkoop help je de wensen en behoeftes van de klanten in te vullen. Vervolgens zorg je samen met de afdeling export dat de planten op hun bestemming komen. Daarnaast houd je klantgegevens up-to-date in onze ERP- en CRM-software, bewaak je het orderproces en ben je medeverantwoordelijk voor het aftersales traject. Samen met de klant werken we toe naar een lange termijn relatie. De dynamische (internationale) plantenwereld zorgt ervoor dat elke dag anders is.
Over Anthura
Anthura is wereldwijd de expert in de veredeling, vermeerdering en opkweek van plantmateriaal van anthuriums en orchideeën met meer dan 80 jaar ervaring. Onlangs zijn wij ook gestart met de veredeling van bromelia’s. Met innovatieve technieken ontwikkelen wij duurzame rassen die via telers hun weg naar de consument vinden. Het zit in ons DNA om de lat steeds hoger te leggen. Door een gedeelde passie en een nauwe samenwerking – zowel intern als extern – zijn wij in staat de markt een stap voor te blijven. Alleen samen kunnen we het mooiste eindproduct creëren. Dit sluit perfect aan bij onze missie om de wereld mooier te maken en iedereen, waar ook ter wereld, te laten genieten van anthuriums, bromelia’s en orchideeën.
Dit ben jij
Jij vindt het leuk om onze accountmanagers te ondersteunen bij de administratieve verwerking van de orders. Daarnaast word jij net zo blij van onze mooie producten als wij. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, bent nauwkeurig en georganiseerd en gaat graag zelfstandig maar ook in teamverband te werk.
De ideale kandidaat past niet alleen binnen dit profiel, maar beschikt ook over de volgende kennis en vaardigheden:
- Hbo werk- en denkniveau;
- Goede kennis van Microsoft Office en kennis/affiniteit met ERP- en CRM-systemen;
- Uitstekende administratieve vaardigheden;
- Goede kennis van de Engelse taal;
Wie zijn wij
Je komt terecht in een gemotiveerd team. Naast hard werken vinden we het ook belangrijk om leuke activiteiten met elkaar te doen. Zo organiseren we team uitjes, zijn er sportfaciliteiten en biedt de personeelsvereniging ook diverse activiteiten aan. In ons vernieuwde kantoor krijg je je eigen plek tussen het team en word je omringd door onze mooie bloeiende producten, eventueel is een dag per week thuiswerken ook mogelijk. Binnen het bedrijf is er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en eigen inbreng. Je ontvangt een marktconform salaris op basis van je ervaring en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals onder andere een thuiswerkplek.
Pak je kans!
Heb je interesse en wil je direct solliciteren? Vul dan onderstaand sollicitatieformulier in of mail je CV direct naar sollicitatie@oostlandwerkt.nl. Ook kan je direct contact met ons opnemen via 015 2410022.
Voor meer informatie over het bedrijf ga je naar: